Jumaat, 24 Disember 2010

Bapa terkejut lihat anak tergantung

JEMPOL: Seorang penjaga tanah perkuburan Hindu di Rompin dekat sini terkejut apabila melihat tubuh anak lelakinya dalam keadaan tergantung atas pokok di lokasi berkenaan, kira-kira jam 11 pagi, semalam.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Mohd Sabri Muhamad berkata, sebelum itu, lelaki terbabit ternampak kereta anaknya, S Saravanan, 37, di bawah bukit berhampiran tanah perkuburan berkenaan.

“Kemudian, dia naik ke atas bukit dan melihat Saravanan tergantung atas pokok.

“Dia seterusnya membuat laporan di balai polis berdekatan sebaik sahaja mendapati anaknya tidak lagi bernyawa,” katanya ketika mengesahkan kejadian itu di sini, semalam.

Menurut beliau, siasatan polis mendapati tiada unsur jenayah dalam kejadian berkenaan dan mangsa dipercayai tertekan akibat masalah dihadapinya.

Sementara itu, seorang wanita dipercayai kekasih mangsa berumur sekitar 20-an dilihat gagal mengawal perasaannya semasa tiba di lokasi kejadian.

“Saya menghubungi Saravanan beberapa kali untuk memujuknya pulang ke rumah tetapi dia tidak menjawab panggilan. Dia (Saravanan) kelihatan murung sejak beberapa hari lalu. Saya sangat sedih melihat dia dalam keadaan begini,” katanya.

Menurut wanita itu, tiada sebarang masalah dalam hubungan mereka malah Saravanan pernah berjanji akan mengahwininya./sinarharian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan