Selasa, 15 November 2011

Pesara guru ditemui mati dengan tangan terikat

PORT DICKSON: Seorang pesara guru wanita berusia 70 tahun ditemui mati dengan tangan diikat di sebuah rumah di Jalan Taman Lama, di sini pada jam 8.10 pagi ini.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Baljeet Singh berkata, mayat mangsa ditemui terbaring oleh seorang pekerja yang sedang melakukan kerja-kerja pengubahsuaian di rumah bersebelahan, dipercayai milik anak lelaki mangsa.

"Pekerja berusia 31 tahun itu datang ke rumah terbabit untuk menyiapkan kerja pengubahsuaian namun terkejut apabila menemui mangsa di garaj rumah itu.

"Mangsa dipercayai dibunuh berdasarkan kesan luka di dahi serta kepalanya, malah kedua-dua tangan juga ditemui terikat namun pihak polis sedang mencari senjata pembunuhan yang digunakan di tempat kejadian,” kata Baljeet.

Baljeet berkata, hasil siasatan awal, tiada tanda pecah masuk pada rumah berkenaan dan pihaknya masih lagi menyiasat motif pembunuhan itu.

Mayat mangsa dibawa ke Hospital Port Dickson untuk bedah siasat dan kes disiasat di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan, katanya./Bernama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan