Isnin, 29 November 2010

Polis masih buru 2 suspek

PETALING JAYA: Polis masih memburu dua suspek utama yang memperkosa seorang ibu berusia 34 tahun di hadapan anak mangsa, selain turut merakam perbuatan keji itu di rumah mangsa di Kampung Melayu Subang, minggu lalu.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed berkata, pihaknya masih mengesan kedua-dua suspek, termasuk memantau sama ada berlaku penyebaran video rakaman perbuatan jenayah berkenaan.

Menurutnya, setakat ini tiada lagi maklumat atau laporan mengenai penyebaran video perbuatan rogol itu, sama ada di Internet ataupun melalui telefon.

“Tiada tangkapan lagi setakat ini,” katanya selepas program bertemu penduduk Taman Sea Park, semalam.

Jumaat lalu Harian Metro melaporkan, seorang ibu terpaksa mengharungi detik hitam apabila diperkosa di depan anak gadisnya berusia 12 tahun oleh seorang daripada dua penjenayah yang memecah masuk rumah mereka.

Dalam kejadian kira-kira jam 4.30 pagi itu, ibu muda berkenaan diikat tangan dan diberi pilihan oleh penjenayah untuk menentukan siapa yang akan dirogol sama ada dia atau anak gadisnya, ibu itu tiada pilihan melainkan membiarkan dirinya dirogol seorang daripada dua penyamun berusia lewat 20-an itu./hmetro

Tiada ulasan:

Catat Ulasan