Khamis, 10 November 2011

Campak teman wanita dalam longkang

KAJANG: Seorang wanita dicampak ke dalam longkang, sebelum diheret dan kepalanya dihentak pada kereta selepas bertengkar dengan teman lelakinya dalam kejadian di tepi Lebuh raya Utara-Selatan berhampiran Hentian Rehat dan Rawat (R&R) Serdang, Ahad lalu.

Difahamkan, dalam kejadian kira-kira jam 4 pagi itu, mangsa bersama teman lelakinya dalam perjalanan dari Seremban ke Sungai Besi sebelum berlaku pertengkaran dipercayai cemburu.

Sumber berkata, apabila pertengkaran semakin memuncak, teman lelakinya memberhentikan kereta di bahu jalan sebelum mengarahkan mangsa turun.

Katanya, tidak mahu pertengkaran berlarutan mangsa kemudian turun. Tetapi sebaik turun, teman lelakinya itu tiba-tiba meluru ke arahnya.

“Sebaik mendekati mangsa, teman lelakinya kemudian mengangkat mangsa dan mencampaknya ke dalam longkang tidak jauh dari tempat kejadian walaupun mangsa merayu agar tidak diperlakukan demikian.

“Tidak cukup dengan tindakan itu, lelaki itu kemudian mengheret mangsa ke kereta sebelum menghantuk kepala mangsa pada kenderaan itu,” katanya.

Menurut sumber, mangsa yang menahan kesakitan akibat hentakan itu rasa kesal terhadap teman lelakinya yang kemudian mempelawa untuk menghantarnya pulang ke rumahnya. Mangsa yang enggan menerima pelawaan itu kemudian membuat laporan polis./hmetro

Tiada ulasan:

Catat Ulasan