Isnin, 30 Mei 2011

Lelaki Maut Dipercayai Ditikam Sebelum Dicampak Di Tepi Jalan Di George Town

GEORGE TOWN: Seorang lelaki berusia lingkungan 40-an ditemui maut dipercayai diserang sekumpulan lelaki sebelum mayatnya dicampak di tepi jalan di Jalan Masjid Negeri di sini awal pagi Isnin.

Sumber polis berkata mangsa yang dikenali sebagai K. Gobinathan ditemui mati dalam keadaan terbaring dan berlumuran darah oleh orang ramai yang melalui jalan tersebut kira-kira pukul 3 pagi.

"Mangsa dipercayai mati akibat ditikam dan dipukul di kepala dan polis percaya mangsa dibunuh di tempat lain sebelum dicampakkan di kawasan itu," katanya ketika dihubungi di sini.

Sumber itu berkata lelaki tersebut sebelum itu dipercayai terlibat dalam pergaduhan bersama lima lelaki lain termasuk abang ipar mangsa di hadapan sebuah rumah panjang di Lorong Kulit.

Hasil siasatan awal di tempat pergaduhan, didapati motosikal mangsa telah dirosakkan serta terdapat kesan darah.

Timbalan Ketua Polis Daerah Timur Laut, Supritendan Abdul Halim Bulat mengesahkan kejadian itu dan berkata polis sedang mengesan beberapa orang termasuk abang ipar mangsa bagi membantu siasatan di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan yang jika sabit kesalahan boleh membawa hukuman gantung sampai mati./Bernama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan