Selasa, 3 Januari 2012

Mati ditembak masa tengah makan

POLIS mengawasi sebuah restoran yang menjadi tempat penjenayah menembak mati seorang pekerja kedai keranda di Johor Bahru.
JOHOR BAHRU: Belum pun selesai kes pembunuhan seorang Pegawai Perhubungan Awam (PRO) yang ditemui mati diparang ketika sedang minum teh tarik di sebuah restoran di Taman Puteri Wangsa di sini pada 25 Disember lalu, satu lagi kes serupa menimpa seorang pekerja kedai keranda semalam.

Cuma bezanya, kejadian pukul 7.13 pagi itu menyebabkan Ong Chin Loo, 48, mati di tempat kejadian dipercayai ditembak sebanyak enam das di badan oleh seorang lelaki memakai topi keledar ketika mangsa sedang bersarapan di sebuah restoran di Jalan Nakhoda, Taman Ungku Tun Aminah, Skudai di sini.

Timbalan Ketua Polis Johor, Datuk Ismail Yatim berkata, siasatan di tempat kejadian menemui enam kelongsong peluru.

"Kita akan meneliti rakaman kamera litar tertutup di premis berkenaan selain mendapatkan maklumat daripada dua lelaki yang ditahan selepas kejadian itu untuk membantu siasatan," katanya yang menyiasat kes bunuh itu mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

Sementara itu, seorang saksi memberitahu, kejadian itu berlaku begitu pantas.

"Pelanggan juga panik dan tidak mampu berbuat apa-apa," ceritanya yang memberitahu polis tiba di tempat kejadian tidak lama selepas kejadian berlaku./kosmo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan