Jumaat, 22 Julai 2011

Hotel murah tempat lampias nafsu

KUALA DUNGUN: Seorang pekerja kontrak di syarikat cari gali sanggup menjadikan bilik hotel murah yang disewa hanya RM15 sehari asalkan dapat melepaskan nafsu bersama teman wanitanya. 

Bagaimanapun, perbuatan sumbang yang cuba disembunyikan itu berjaya dihidu pihak berkuasa sebelum satu serbuan dilakukan di hotel terbabit kira-kira jam 3.30 petang semalam. 

Pemeriksaan lanjut dalam bilik hotel yang popular pada zaman kegemilangan Bukit Besi itu menemui seorang lelaki berseluar tanpa baju bersama seorang gadis 18 tahun bukan muhrimnya yang difahamkan baru meninggalkan bangku persekolahan. 

Suspek lelaki yang berasal dari Kemaman bersama teman wanitanya dari Kampung Nibong Dungun itu kemudiannya dibawa ke Pejabat Unit Penguatkuasaan Jabatan Agama Dungun untuk diambil keterangan. 

Kedua-duanya bakal menghadapi pendakwaan mengikut Seksyen 31(a) (b) Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Takzir Negeri Terengganu 2001. 

Jika sabit kesalahan, pasangan yang masih bujang itu boleh dikenakan denda maksimum RM3,000 atau dua tahun penjara atau kedua-duanya sekali./sinarharian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan