Isnin, 3 September 2012

Amah dicekup memadu asmara

Amah bersama kekasihnya warga Bangladesh dicekup ketika memadu asmara dalam bilik.
Amah bersama kekasihnya warga Bangladesh dicekup ketika memadu asmara dalam bilik.
DAMANSARA: Pada mulanya bunyi pelik dari dalam rumah seorang pegawai polis, di Seksyen 17, di sini disangka penyamun yang memecah masuk, namun rupanya pembantu rumah asyik memadu asmara bersama kekasihnya.

Perbuatan tidak bermoral itu disedari anak buah majikan amah terbabit yang ketika itu berada rumah.

Menurut sumber, suspek yang juga kekasih kepada amah warga Indonesia terbabit masuk ketika ketiadaan majikannya dalam kejadian malam kelmarin itu.

Katanya, anak buah pegawai polis yang juga tuan rumah pada mulanya menyangka ada pencuri masuk ke dalam rumah selepas terdengar bunyi pelik dari bahagian luar rumah dan dia kemudiannya bertindak menghubungi polis.

Sumber berkata, polis yang menerima panggilan tersebut bergegas ke lokasi itu dan memeriksa kediaman terbabit.

“Pintu bilik diketuk dan seorang lelaki Bangladesh membuka pintu manakala amah berusia 40 tahun itu didapati dalam keadaan berkemban di atas katil,” katanya.

Menurutnya, siasatan lanjut mendapati amah yang sudah mempunyai dua anak itu menjalin hubungan cinta dengan lelaki Bangladesh terbabit sejak setahun lalu.

“Mereka mengaku sering bermadu kekasih jika ketiadaan majikannya di rumah dan merancang untuk berkahwin,” katanya.

Menurut sumber itu lagi, pasangan terbabit kemudiannya diserahkan kepada Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) untuk tindakan lanjut kerana kedua- duanya beragama Islam./sinarharian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan