Rabu, 3 Oktober 2012

Bunuh ahli perniagaan: Empat lagi ditahan

SHAH ALAM: Pihak polis menahan empat lagi lelaki yang dipercayai terlibat dalam kes pembunuhan seorang ahli perniagaan yang ditemui mati dalam keadaan terbaring di sisi sebuah kereta mewah di tepi jalan di Batu 5 1/2, Bangi pada 9 September lepas.


Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, SAC Mohd. Adnan Abdullah berkata, kesemua mereka berusia dalam lingkungan 20 hingga 22 tahun dan berasal dari Johor ditahan di beberapa lokasi berasingan Khamis lepas.


Keempat-empat suspek masih dalam tahanan reman untuk siasatan lanjut mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan, katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Kontinjen (IPK) Polis Selangor di sini hari ini.


Pada 9 September lepas, Wong Sing Keong, 42, dari Batu 9, Cheras ditemui mati dengan kesan lebam di muka dan mata sebelah kanan, serta terdapat kesan hentakan pada kepala oleh orang awam.


Sebelum ini, sepasang suami isteri ditahan kerana dipercayai ada kaitan dengan kes pembunuhan itu dan disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan, bagaimanapun isterinya telah dibebaskan dengan ikat jamin polis, kata Mohd. Adnan./Bernama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan