Rabu, 18 April 2012

Kakitangan JKR mati tergantung

ANGGOTA polis dan orang ramai memasukkan mayat Balasubramanium yang ditemui mati ke dalam trak polis di Taman Abadi Indah, Taman Malim Jaya kelmarin.
MELAKA: Seorang ibu yang mahu berjumpa dengan anaknya selepas seharian tidak bertemu, hampir pengsan apabila melihat jasad anaknya itu sudah tidak bernyawa tergantung di siling rumah di Taman Abadi Indah, Taman Malim Jaya di sini kelmarin.

Mayat K. Balasubramanium, 34, yang merupakan kakitangan Jabatan Kerja Raya (JKR), Alor Gajah ditemui ibunya, K. Sinamah, 60, pada pukul 3 petang selepas wanita itu masuk ke dalam rumah anaknya yang terletak bersebelahan dengan rumah warga emas itu.

Menurut bapa mangsa, M. Karupiah, 72, selepas melihat badan Balasubramanium tergantung, isterinya menjerit dan meraung kesedihan.

“Saya yang terkejut terus ke rumah anak saya dan turut terperanjat melihat Balasubramanium dalam keadaan tergantung di dalam bilik yang dijadikan tempat sembahyang.

“Saya yang panik terus meminta bantuan seorang menantu yang ada di rumah untuk menurunkan Balasubramanium,” kata warga emas itu ketika ditemui di rumahnya semalam./kosmo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan